امنیت و مانیتورینگ

ss50

 شرکت شاخص صنعت تام با تجربه سالها اجرا و مشاوره در مورد سیستم‌های امنیتی که شامل دوربین‌های مدار بسته،دزدگیرها و گیتهای ورودی می‌باشد،توانایی همکاری با تمامی‌ ارگان‌ها و مشتریان را  در زمینه خدمات امنیت و مانیتورینگ دارد.

رزومه شرکت شاخص صنعت تام در زمینه سیستم‌های امنیتی بیانگر تجربه و توانایی این تیم حرفه ای است و تجربه به ما ثابت کرده است که یک سیستم امنیتی کار آمد به همراه  امکانات مناسب محیط کاربری میتواند باعث آسودگی خاطر کاربران آن محیط از لحاظ امنیتی شود.

خدمات امنیت و مانیتورینگ خدمات امنیت و مانیتورینگ

 

سیستم های مانیتورینگ شبکه می توانند از انواع و اقسام تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که بصورت  نرم افزار نصب می شوند تشکیل شوند. تقریبا همه شبکه هایی که می شناسید را تیم ما می تواند مانیتور کند .

برای تیم طراحی مجموعه تام صنعت  هیچ فرقی نمی کند که شبکه شما کابلی است یا بیسیم ، شبکه شما یک LAN است یا یک WAN و یا شبکه موبایل است و یا …

همانطور که نوع شبکه در یک سیستم جامع مانیتورینگ شبکه چندان مهم نیست نوع دستگاه های مورد استفاده در شبکه و همچنین نوع نرم افزارها و به ویژه سیستم عامل های مختلف بکار برده شده در شبکه نیز مهم نیستند .

شما می توانید گوشی های هوشمند ، سرورهای فیزیکی ، سویچ ها ، روتر ها ، فایروال ها ، Access Point ها ، لینک های رادیویی ، اطلاعات داخل Rack و انواع و اقسام تجهیزات سخت افزاری مورد استفاده در شبکه را در کنار سیستم عامل هایی مثل Android ، ویندوز ، لینوکس ، Mac و … مانیتور کنید.

یک سیستم مانیتورینگ برای این هدف در یک شبکه طراحی و پیاده سازی می شود تا بر اساس یک سری معیارهایی که از طرف مدیران شبکه یا سیستم عامل ها تعریف می شوند وضعیت شبکه را آنالیز کند و به شما گزارش دهد.با استفاده از این گزارش شما به عنوان مدیر شبکه می توانید نیازهای سازمانی خود را تخمین بزنید ، مشکلات شبکه خود را متوجه شوید و قبل از بروز مشکلات حاد از بروز آنها جلوگیری کنید ، تهدیدات امنیتی را قبل از بروز مشکل شناسایی و رفع کنید و در نهایت روند کاری شبکه خود را بصورت گرافیکی و ملموس مشاهده کنید.

خدمات امنیت و مانیتورینگ


با کمال افتخار اعلام میداریم که تیم مشاوره‌ای شاخص صنعت تام همواره هدفی‌ جز رضایت و حفظ منافع مشتری خود نداشته و نخواهد داشت تا مشتریان این شرکت با خیالی آسوده تمامی‌ مراحل انجام کار را به ما سپرده و با تحویل کار خود آسودگی خاطر را در امر اجرا و مشاوره تجربه کنند.همکاری با برترین برند‌های روز دنیا،بهترین متریال مصرفی با کمترین قیمت،طراحی صحیح قرار گیری تجهیزات امنیتی با توجه به موقعیت کاربری،ارایه طرح های پیشنهادی و بهترین خدمات در کمترین زمان از وظایفی است که در هدف گذاری‌های تیم شاخص صنعت تام قرار دارد.

مشاوره رایگان

 

 

 

 

 

تام صنعت