برق و تاسیسات الکتریکی

ss46

تاسیسات الکتریکی ساختمان شامل بخش ‌های: 

طراحی.مشاوره،اجرا و نظارت بر اجرا می‌باشد که که هرکدام از این بخش ها خود شامل زیر مجموعه های مختلفی هستند که اصلی ترین بخش تاسیسات الکتریکی یک ساختمان را تشکیل میدهند، شرکت شاخص صنعت تام با تجربه دها پروژه ساختمانی در تمامی‌ امور توانایی ارائه خدمات را دارد.

شاخص صنعت تام متشکل از مهندسین مجرب و با تجربه در عین ابداع و طراحی سیستم‌های ساختمانی مطابق با استاندارد‌های روز دنیا در تمامی‌ پروژه هایی که انجام شده شاخصه‌های بومی را نیز در نظر می‌گیرد که این امر باعث رضایت کامل  مشتریان و ساختمان ساز‌های عزیز شده است.

همکاری با پروژه های مسکونی و اداری‌-تجاری در بحث‌های نظارت،اجرا،طراحی و حتی مشاور‌ه ای نمایانگر تجربه بالا تیم برق این شرکت می‌باشد. از دیگر توانایی ‌های مهندسین این شرکت می‌توان به استفاده از بروز‌ترین نرم افزار‌های طراحیِ روشنایی و نرم افزار‌های طراحی ساختمانی اشاره کرد که باعث ایجاد یک روند رو به رشد در اجرا میشود.


طراحی  تاسیسات الکتریکی :

طراحی تاسیسات الکتریکی شامل بخش‌های زیادی می‌باشد،برای مثال طراحی سیستم روشنایی،سیستم صاعقه گیر،طراحی تابلو ها.،طراحی رایزر‌ها،چاه های ارت و….اصلی‌‌ترین بخش‌های طراحی تاسیسات الکتریکی ساختمان هستند که تیم طراحی برق شرکت شاخص صنعت تام با بهره گیری از به روز‌ترین نرم افزار‌های طراحی بهترین خدمات را به مشتریان و ساختمان ساز‌های عزیز ارائه میکند.

یکی‌ از شاخصه ‌های اصلی‌ که در تیم طراحی تاسیسات الکتریکی شرکت شاخص صنعت تام دیده میشود ، تجربه اجرایی تیم طراحی است که کمک می‌کند  طرح ارایه شده در هنگام اجرا به هیچ مشکلی برخورد نکند و یا در اجرای پروژه، تیم اجرایی به مشکلات رایجی اعم از : عدم هماهنگی‌ در رایزر ها،عدم سینی گذاری مناسب و…. برخورد نکنند که‌این نشان از تجربه بالا و تخصص تیم طراحی است.

تیم طراحی شرکت شاخص صنعت تام این افتخار را دارد که برای شروع یک پروژه ساختمان سازی از ابتدا برای طراحی تاسیسات  الکتریکی کنار مشتریان خود بوده و این اطمینان را به مشتریان دهد که با رعایت استاندارد‌های روز دنیا و استاندارد‌های مربوط به مبحث‌های نظام مهندسی‌  و استفاده از بروز ترین نرم افزار های مربوط به این بحث، بهترین طرح  را ارایه کرده و در  اختیار مشتریان قرار دهد.

برق و تاسیسات الکتریکی


برق و تاسیسات الکتریکی

 

نظارت بر اجرا:

یکی‌ از اصلی‌‌ترین بحث‌های که در امر اجرا وجود دارد اجرای صحیح تیم اجرایی است،با توجه به حساس بودن تاسیسات الکتریکی ساختمان که در صورت اجرای  غیر صحیح(عدم رعایت نکات ایمنی تخصصی برق)  میتواند خسارت جانی و مالی طاقت فرسایی را برای کارفرما و مهندسین اجرایی به بار آورد، حضور یک ناظر به عنوان ناظر مقیم یا ناظر غیر مقیم در پروژه‌های ساختمانی امری ضروری است، تیم مهندسین شرکت شاخص صنعت تام با تجربه بالای خود و اطلاعات بالا از مسائل فنی‌ توانایی ارائه خدماتی از قبیل:نظارت بر اجرا،نظارت بر تیم اجرای،نظارت بر طرح و… را  به مشتریان و کارفرمایان دارد.


مشاوره پیش از ساخت:

یکی‌ از مهمترین قسمت ها در امر ساخت و ساز بحث مشاوره‌ای است.تیم مهندسین برق شاخص صنعت تام با استفاده از مطالعات و تحقیقات بروز خود به ساختمان ساز‌های عزیز و کارفرمایان محترم برای انجام پروژه‌های خود مشاوره ای را ارایه میدهند که از هزینه اضافی و بیهوده جلوگیری شود و با انتخاب بهترین متریال که از لحاظ فنی‌ مورد تایید استاندار‌های روز دنیا و از دید مهندسی‌ دارای شاخصه‌های مناسب است پروژه‌های خود را اجرا کنند.

گاهی‌ دیده  شده است که کارفرمایان عزیز به دلیل عدم  دانش کافی‌ در باره مسائل فنی‌ با تیم‌های طراحی خود به مشکلات برخورده اند،اما تیم مشاوره‌ای شرکت شاخص صنعت تام این اطمینان را میدهد با دانش بروز و تجربه خود از به وجود آمدن این دست مشکلات جلوگیری کرده که این امر فقط و فقط با ارائه طرح‌ها و مشاور‌های درست این تیم عملی‌ میشود.

 

 مشاوره برق و تاسیسات الکتریکی

 


اجرا:

در کنار تمامی‌ مراحل آنچه که باعث نتیجه ای خوب و مناسب در تاسیسات الکتریکی میشود، تیم اجرایی با تجربه و ماهر است.تیم اجرایی شرکت شاخص صنعت تام با تجربه بیش از یک ده کار اجرایی به کارفرمایان عزیز این اطمینان را میدهد که به بهترین نحو و با کمترین تاخیر یا حتی خطا پروژه را اجرایی کرده.

تمامی‌ پروژه‌های که تیم اجرایی تام صنعت در طول این چند سال انجام داده است نمایانگر تجربه بالا در امر اجرا هست که این فقط و فقط باعث اطمینان خاطر مشتریان عزیز این شرکت بوده .تیم اجرایی تام صنعت همیشه رضایتمندی مشتریان و کارفرمایان عزیز را سر لوحه خود قرار داده است.

 برق و تاسیسات الکتریکیمشاوره رایگان

تام صنعت